GEÇTİĞİMİZ yıl başta Almanya ve Avrupa’nın bir çok ülkesinde 50’nin üzerinde kişinin ölümüne neden olan EHEC bakterisi, Hamburg’da altı yaşındaki çocuğun ölümüne neden oldu. Hamburg Eyaleti Sağlık Bakanlığı ölümün nedenini EHEC bakterisi olarak açıklarken, geçen yılki gibi bir salgından bahsetmenin henüz erken olduğunu belirtti. Kız öğrencinin yediği yiyecekleri inceleten bakanlık, olay tam aydınlatılmadan bilgi verilmemesi tavsiyesinde bulundu. Küçük kızın devam ettiği okul ve spor salonu ise dezenfekte edildi. EHEC, daha çok bağırsaklarda iltihaplanma ve kanamalı ishalle ortaya çıkan ve böbrekleri iflas ettiren bir hastalık olarak biliniyor.\n\n \n\n
HAMBURG