ALMANYA’NIN Offenbach kentinde Neo-Naziler’in işlediği seri cinayetler protesto edildi. Törende konuşan Offenbach Belediye Başkanı Horst Schneider, “Üç yıl önce şehrimize gelip, yürümek istediler. Onları önce durdurduk, daha sonra püskürtüp kovaladık. Bunu her zaman yapacağız” dedi. SPD, Sol Parti, sendikalar, kiliseler ve göçmen örgütleri tarafından düzenlenen anma töreninde söz alan Offenbach ve Çevresi Türk Dostluk Derneği Başkanı Ayhan Hıshıs , seri cinayetleri işleyenlerin bağlantılarının ortaya çıkarılıp, cezalandırılmalarını istedi. Törene, seri cinayetlerde ölenlerin isimleri yazılı bir pankart taşıyan çok sayıda Türk katıldı.\n\n \n\n
Seyfi ALP / OFFENBACH