ALMANYA’NIN Frankfurt kentinde yaşayan Fadime Çelik için düzenlenen bağış kampanyası yarın Offenbach’taki Türk Alman Kulübü’nün lokalinde yapılacak. Alman Kemik İliği Bilgi Bankası (DKMS) tarafından 26 Şubat 2012 Pazar günü yapılacak kampanyaya çok sayıda kişinin katılması bekleniyor. Bir kan hastalığı olan ve birçok durumda lösemiye ilerleyen Myelodisplastik Sendrom (MDS) hastalığı, 2011 Mayıs ayında bu hastalığa yakalanan Fadime Çelik’te de lösemiye ilerledi.\n\nFRANKFURT Üniversite Kliniği’nde temmuz ayından kasım ayına kadar tedavi gören Fadime Çelik’e 19 Ocak 2012’de konulan teşhis sonucu, lösemili hücrelerin türeyip vücuda dağıldığı ortaya çıktı. Halen Frankfurt Üniversite Kliniği’nde tedavi gören Fadime Çelik için kampanya, “Fadime ve Diğerlerine Yardım Edin” adı altında düzenleniyor. Doku tipleme kampanyasına katılmak isteyenler, yarın saat 11.00 ile 17.00 arasında Türk Alman Kulübü’nün Strahlenberger Str. 129, 63067 Offenbach adresindeki dernek lokaline gelebilir.\n\n
FRANKFURT