ERMENİSTAN’IN bundan tam 20 yıl önce Azerbaycan’ı işgali sırasında gerekleştiridği “Hocalı katliamı”, Berlin Türk Evi’nde yapılan bir törenle anıldı. Almanya Azerbaycanlılar Koordinasyon Merkezi (AAKM), Berlin Atatürkçü Düşünce Derneği (ADD) ve Almanya’da Türk-Azerbaycan Birliği tarafından ortaklaşa düzenlenen törene Berlin Başkonsolosu Mustafa Pulat , Azerbaycan Büyükelçisi Perviz Shahbazov, Elçi Müsteşar İskender Okyay, Azerbaycan Parlamentosu Milletvekili Rovşan Rzayev ile Türk ve Azeri vatandaşlar katıldı.\n\n
SAYGI DURUŞU YAPILDI\n\nBerlin Türk Evi’nde gerçekleştirilen anma töreninde, Ermenistan’ın BM kararlarına rağmen Azerbaycan topraklarını işgalini sürdürmesi sert bir dille kınandı. Anmada konuşar Başkonsolos Mustafa Pulat, burada yaptığı konuşmada bu tür katliamların bir daha olmamasını temenni etti.\n\n
Mesut HASTÜRK / BERLİN