DİYANET İşleri Türk İslam Birliği (DİTİB), 13. Olağan Genel Kurulu’nda yeni yönetimini seçti. Köln’deki Ramadan Hotel’de iki gün süren genel kurulda, Berlin Büyükelçiliği Din Hizmetleri Müşaviri Prof. Dr. Ali Dere, 76 delegenin 62’sinin oyunu alarak DİTİB Başkanı oldu. Üç listenin yarıştığı seçimi Diyanet İşleri Başkanı Prof. Dr. Mehmet Görmez de takip etti. DİTİB’in yeni yöneticileri şu isimlerden oluştu, Ali Dere, Kazım Türkmen, Erdinç Altuntaş, Dr. Emine Seçmez, Suat Okuyan, Dr. Zekeriya Altuğ, Selim Mercan. Yedek üyeliğe ise Prof. Dr. Halife Keskin, Hüseyin Sağ, Abdullah Gümüşsoy.\n\n \n\n
İbrahim TAŞ