ALMAN Gençlik Dairesi ‘nin koruması altına aldığı Sima ve Sinan adlı 15 yaşındaki ikizlerin annesi Sevgül Erdal, çocuklarının kaybolmasına dayanamayıp fenalaşarak hastaneye kaldırıldı. Gençlik dairesinin kontrolündeyken aniden ortadan kaybolan ikizlerin annesi Sevgül Erdal’ı Bonn’da hastanede ziyaret eden Umut Yıldızı Dernek Başkanı Kamil Altay, geçmiş olsun dileğinde bulundu. Ziyarette çok duygulanan Sevgül Erdal, “Ne olur yavrularımı bulun. Paraları yok ne yerler ne içerler” diyerek çaresizliğini dile getirdi. Vatandaşlardan yardım isteyen anne, çocuklarımı görenlerin polise veya Umut Yıldızı Derneği’ne haber vermelerini rica ediyorum” dedi.\n\n \n\n
BONN