ALMANYA’NIN Wiesbaden kentinde 7 Türk, bir Iraklı ailenin oturduğu dört katlı binanın üst katında ayakkabılar bir araya toplanarak yakıldı. Çıkan yangında iki kişi dumandan zehirlenerek hastaneye kaldırıldı. Aynı binanın 3. katında 28 Aralık 2011 tarihinde de aynı yöntemle yangın çıkarılmıştı. Bina sakinleri ilgisizlikten yakınırken, “Önlem alınmasını istiyoruz” dedi. Binada oturan Dursun Yıldız, sürekli tehditler aldıklarını belirtti ve “Bizi bu binada istemiyorlar. Yardım bekliyoruz” diye konuştu. Orhan Değertaş ise, “Dumandan zehirlenenler hastaneye kaldırılırken, bizimle ilgilenen olmamasına şaşırdık. ‘İsteyen evine girebilir, istemeyen yakınlarında kalsın’ dendi. Büyük korku yaşıyoruz” şeklinde konuştu.\n\n \n\n
Kadir İNCE / WİESBADEN