ALMANYA’NIN Nürnberg Savcılığı, sosyal paylaşım sitesi Facebook’taki kendi sayfasına “Dönere ölüm, yaşasın Nürnberg sucuğu” diye yazan 47 yaşındaki bir Alman hakkında dava açtı. Sayfasında başta Türkler olmak üzere yabancılar hakkında hakaretlere de yer veren Alman, “halkı kışkırtmak” suçundan yargılanacak. Almanya’da sekiz Türk esnafın ırkçı Neonazi katiller tarafından öldürüldüğünün ortaya çıkmasından sonra meydana gelen olayda ırkçı Alman ayrıca, İsmail Yaşar’ın 2005’te öldürüldüğü büfenin fotoğrafını da kullandı.\n\n \n\n
NÜRNBERG