ALMANYA’NIN Bonn kenti yakınlarında Bad Godesberg Gençlik Dairesi tarafından anneleri Sevgül Erdal’dan alındıktan sonra aniden ortadan kaybolan Türk ikizler sonunda bulundu. 15 yaşındaki Sima ve Sinan kardeşlerin bir yakınlarına sığındıkları öğrenildi. Çocukları aniden kaybolduğu için hastaneye düşen ve halen Bad Godesberg Hastanesi’nde tedavi gören anne Sevgül Erdal, çocuklarının sağ olduğu haberiyle rahatladı.\n\n
ANNELERİNE VERİLSİN\n\nSİMA VE Sinan’ın yeniden annelerine verilebilmesi için mücadele eden Neuss Umut Yıldızı Derneği Başkanı Kamil Altay, SABAH’A yaptığı açıklamada, “İkizler annelerine dönmek istiyor. Ancak bunun gençlik dairesi tarafından engellendiğini tahmin ediyoruz. Çocuklar annelerine verildikten sonra da psikolojik tedavi görebilirler. Gençlik dairesinden anlayış bekliyoruz” dedi.\n\n \n\n
BAD GODESBERG