ALMAN İnternet Güvenliği Enstitüsü, ülkede yaşayan yaklaşık 27 milyon insanın internet kullanmadığını bildirdi. Enstitü, 14 yaşın üzerindeki insanların yüzde 40’ının internet kullanmadığını açıkladı. Enstitünün Başkanı Matthias Kammer, internet erişimine sahip olmasına rağmen, internete güvenmediği ya da hatalı bir şey yapacağı endişesiyle internetten faydalanmayan çok sayıda insan bulunduğunu söyledi.\n\n \n\n
BERLİN