DUİSBURG Belediyesi, personel yetersizliği nedeniyle 18 Ocak’ta durdurduğu Alman vatandaşlığına geçiş başvurularını, tekrar almaya başladı. Belediye, bugünden itibaren Alman vatandaşlığı dilekçelerinin kabul edileceğini bildirildi ve bekleyen 1500 dilekçenin sonuçlandırılması için çözüm arandığını duyurdu. Belediye, geçen hafta uzun süreli hastalık nedeniyle vatandaşlık işlemleri dairesinde personel kalmadığını, bu nedenle de başvuru kabul edilmediğini bildirmişti. Başka dairelerinden vatandaşlık dairesine personel kaydırılarak, soruna geçici çözüm bulunduğu bildirildi.\n\n \n\n
DUISBURG