ALMANYA’DA etkisini göstermeye başlayan grip dalgası iki kişinin ölümüne yol açtı. Aşağı Saksonya Eyaleti Sağlık Bakanlığı’ndan yapılan açıklamada eyalette ölenlerin H1N1 virüsüne yakalandıkları açıklandı. Yetkililer, ölümlere yol açan virüsün domuz gribinden ürediğini belirtti. Yeni grip dalgası ülkenin doğu eyeletlerinden batıya doğru yayılıyor.\n\n \n\n
HANNOVER