HANNOVER kent merkezinde bulunan Agostea adlı adlı diskoteğe Türk oldukları için arkadaşıyla birlikte alınmadığını belirten Mehmet R. adlı kişi, ayrımcılık yapıldığı gerekçesiyle 1500 euro acı parası istiyor. 14 Ocak 2012 tarihinde yaşanan olayı Hannover Mahkemesi’ne tasıyan Mehmet R., Almanya’da dışlamayı önleme yasası bulunduğunu ve bu yasadan hareketle diskoyu mahkemeye verdiğini kaydetti.\n\n \n\n
HANNOVER