ALMANYA’DA her dört kadından birinin eşlerini televizyondan kıskandığını ortaya koydu. Fox TV ve Vodafone şirketi tarafından yapılan araştırmada, her dört kadından birinin eşinin televizyona kendisinden daha çok ilgi gösterdiğini dile getirdiğini ortaya koydu. Aynı araştırma Almanya’da her iki kişiden birinin kendi başına veya eşiyle tv izlediğini ortaya koydu. Ayrıca her üç kişiden birinin de kendi başına televizyon izlemeyi tercih ettiği anlaşıldı. 2012 senesinde Almanya’da her dört kişiden biri, günlük ortalama 222 dakika televizyon seyretti.\n\n \n\n
MÜNIH