ALMANYA’DA çifte vatandaşlık hakkının verilmesi için Berlin Türk Cemaati tarafından başlatılan imza kampanyası yayılarak devam ediyor. Mannheim’da DİTİB Yavuz Selim Camii’nde Cuma namazından sonra vatandaşlar imza kampanyasına destek vererek, formlara imza attı. Yavuz Selim Camii Derneği Başkanı Bilal Dönmez ve din görevlisi Mustafa Aydınlı’nın da imza attığı kampanyaya vatandaşlar büyük ilgi gösterdi. Dernek Başkanı Dönmez, Türkler’e uygulanan çifte standartın adil olmadığını belirterek, “Hemen hemen her ülke vatandaşının çifte vatandaş olma hakkı varken, biz Türklere bunun engellenmesi adil değil. Çifte vatandaşlık hakkımızın verilmesini arzu ediyoruz. Bunun için imza kampanyasına dernek olarak biz de destek verdik” dedi. Vatandaşlar
www.openpetition. de/petition/online/doppelte- staatsbuergerschaft veya www.tgb-berlin.de adresinden de kampanyaya katılabiliyor.\n\n \n\nMustafa BORAK / MANNHEİM