NSU adlı terör hücresi ile Dortmundlu Neo-Naziler arasında çok sıkı ideolojik ve örgüt bağı olduğu ortaya çıktı. WAZ gazetesi, NSU’ya silah sağlayan Thomas S.’nin, 1990’lı yılların sonunda sıkça Dortmund’da bulunduğunu yazdı. Gazete, NSU’ya yardım eden çevrelerin telefon konuşma tutanakları ile Dortmundlu Neo-Nazilerin kendilerine ulaştırdığı yazılı belgeleri, haberine kanıt olarak gösterdi. Buna göre Thomas S., Dortmund bölgesinde çalışmış, Dortmundlu Neo-Naziler ile doğu eyaletlerindekiler arasında aracılık yapmış. Ele geçirilen bir SMS’de Thomas S., Chemnitz’deki bir aracıya Dortmund bölgesi hakkında “Dün öğleden sonra biraz dolaştım, her taraf Türklerle dolu” yazmış. Cevapta ise “Demek o kadar kötü durum. Yakında nerede temizlik yapacağımız belli oldu” denilmiş.\n\n \n\n
DORTMUND