HAMBURG’DA, Paritaetische kurumu bünyesinde yürütülen, göçmen dernek ve inisiyatiflere bilgi ve katılım desteği sunan MSO projesi, Wandsbek İlçe Meclisi tarafından Sosyal Angajman ödülüne layık görüldü. Wandsbek İlçe Meclisi Başkanı Hans-Joachim Klier, ödülü MSO proje yöneticisi Nebahat Güçlü’ye takdim etti. Klier, bu tür sosyal çalışmaların, göçmen, yaşlı ya da engellilerin toplum yaşamına katılımı açısından önemli olduğunu vurgulayarak, bu yönde çalışma yapanları tebrik etti. Güçlü, “Bizler, derneklerin bu yöntemlerini hayata geçirmeleri yönünde destek sunuyor, eğitim seminerleri düzenliyoruz. Bir buçuk yıldan beri 70’in üzerinde farklı kültürden dernek ve inisiyatiflerin çalışmalarına gerek danışmanlık, gerekse seminer bazında destek sunduk” ifadelerini kullandı.\n\n \n\n
İkbal ÖZAKINCI / HAMBURG