ALMANYA’DA 22 Eylül’de yapılacak federal milletvekili seçimleri öncesi seçmenin sandığa ilgisiz olduğu anlaşıldı. ProSieben-Sat 1 medya grubunun Forsa şirketine yaptırdığı araştırmaya göre, Alman seçmenlerin yüzde 30’u seçim günü sandığa gitmeyeceğini açıkladı. Yoklamalardaki bu durum gerçekleşirse oy kullanma oranı Almanya siyasi tarihinin en alt düzeyine inecek. Almanya’da 2009 senesinde yapılan milletvekili seçimlerinde oy kullanma oranı yüzde 70,8 idi. Seçmenin sandığa uzak durmasının nedeni, seçmenlerin ülkede seçimle fazla bir değişimin olmayacağına inanması.\n\n \n\n
BERLIN