ALMANYA’DA yapılan bir araştırma, ülkede yaşayanların büyük çoğunluğunun beslenmede damak tadına önem verdiklerini, yediklerinin sağlıklı olup olmadığının ikinci planda kaldığını ortaya koydu. Ayrıca sadece her iki evden birinde düzenli yemek pişirildiği, hazır yiyeceklere olan rağbetin ise gittikçe arttığı belirlendi. Araştırmada insanların yemeği sadece ihtiyaç olarak gördükleri belirlenirken, her üç kişiden birinin yemek esnasında cep telefonu, bilgisayar ve televizyonla uğraştıkları saptandı. Yaş ilerledikçe insanların damak tadından çok, tükettikleri yiyeceklerin sağlıklı olup olmadığına dikkat ettikleri araştırmanın dikkat çeken başka bir sonucu.\n\n \n\n
FRANKFURT