OPEL’İN Bochum fabrikasının geleceği konusunda şirket yönetimi ile işçi temsilciliği arasında gerginlik tırmanıyor. Ana şirket General Motors (GM), bu ayın sonuna kadar uzlaşma sağlanmaması halinde Bochum fabrikasını 2016 sonu yerine 2014 sonunda kapatma tehdidini yeniledi. İşçi Temsilciliği Başkanı Rainer Einenkel, işverene 15 Şubat’ta önerilerini sunduklarını, işverenin ise bunlara üç dört ay içinde yanıt vereceğini bildirdiğini söyledi. Bochum fabrikasında 300 dolayında Türk olmak üzere 4 bin dolayında işçi çalışıyor. Taşeron işçilerle bu sayı 5 bini buluyor.\n\n \n\n
YUNUS ÜLGER / BOCHUM