KİEL kentinde Ayhan Özdağ’a (39) ait fırında önceki gece saat 01:30’da yangın çıktı. Türklerin yoğun olarak yaşadığı Gaarden semtinin Augusten Caddesi’nde çıkan yangın, kısa sürede büyüdü ve fırının tamamen yanmasına neden oldu. Erzurumlu Özdağ, kapı camlarının kırık olmasının kundaklama olasılığını güçlendirdiğini, yangının elektrik kontağından çıkma olasılığının da bulunduğunu ifade etti.\n\n \n\n
Hasan ATMACA / KIEL