FRANKFURT yakınlarındaki Rüsselsheim Belediyesi’nin bu yıl dördüncüsünü dağıttığı uyum ödülleri sahiplerini buldu. 13 proje arasından Kebuter Palabıyık birincilik ödülüne layık görüldü. Palabıyık, 1994’te kurduğu Kadınlar Birliği Derneği’nde yaptığı çalışmalarından dolayı ödüllendirildi. Palabıyık’a ödül olarak ise 1500 euro verildi. Christel König göç ve uyum çalışmaları nedeniyle ikinci, Hediye Çelik ise okul ve aileler arasındaki işbirliğine yaptığı katkılardan dolayı üçüncü oldu. Rüsselsheim Belediye Başkanı Patrick Burghardt, “Nüfusun yüzde 50’si göçmenlerden oluşuyor. Dolayısıyla uyum çalışmaları büyük önem taşıyor. Rüsselsheim çesitli kültürlerden gelen insanların oluşturduğu renkli bir iehir” dedi. Rüsselsheim Yabancılar Meclisi Başkanı Adnan Dayangaç ise uyum üzerine yapılan çalısmaların görülmesi, desteklenmesi ve örnek olması için ödül verilmesini sağladıklarını belirtti.\n\n \n\n
Kadir İNCE / RÜSSELSHEİM