Alman Otomobil Kulübü ADAC, yol vergisinin uygulamaya geçmesiyle birlikte yerli sürücülere de 40 euroya varan miktarda ek bir yük geleceğini açıkladı\n\nALMANYA’DA kurulma aşamasında olan koalisyon hükümetinin uygulamaya koyacağı yeni yol vergisinin sadece yabancı sürücülere değil, yerlilere de ek yük getireceği belirtilmişti. AB yasaları gereği yol vergisinde yerli ve yabancı ayrımı yapılamayacağı için yeni hükümet, “taşıt vergisi” aracılığıyla yerli sürücüleri ek yükten kurtarmayı planlıyordu. Ancak, 3 ayrı biçimde satılacak olan yol vergisi pulları nedeniyle hükümetin daha önce tahmin ettiğinden daha az para elde edilecek. Taşıt vergisi indiriminin 100 euroluk senelik harcın yüzde 60’ını karşılayacağı ve bu nedenle yerli sürücülere de ek yük getireceği belirtildi.\n\n \n\n
MÜNİH