OLDENBURG Savcılığı, kentin Bad Bentheim kasabasındaki bir et işleme tesisini incelemeye aldı. Tesiste bozuk etlerin, taze etler ile karıştırıldığı bilgisi üzerine harekete geçildi. Olayı tesisin iki eski çalışanı ortaya çıkardı. Tesiste cep telefonları ile video kaydı yapan çalışanlar, tesise yeşil renkte bile et geldiğini, bu etlerin taze etler ile karıştırılıp piyasaya sürüldüğünü aktardı.\n\nSavcılık sözcüsü, tesisin Haziran ve Ekim aylarında basıldığını ve numune alındığını duyurdu. Alınan numunelerin sonucu henüz açıklanmazken, video görüntülerinin her şeyi ortaya koyduğu ifade edildi. Piyasaya ne zamandan buyana kaç ton bozuk et ile karıştırılmış et sürüldüğü henüz bilinmiyor.\n\n \n\n
OLDENBURG