HEİLBRONN kentinde Sağa Karşı Birlik Platformu, Ver.di sendikası, Yeşiller Partisi, Sol parti, Didf gençliğinin de desteği ile ırkçılığa karşı yürüyüş düzenledi. Neo-Nazilere ve ırkçılığa karşı protesto amaçlı yürüyüşe yaklaşık 500 kişi katıldı. Yürüyüşte ırkçılar lanetlendi. Yürüyüş, NSU terör hücresinin 2007’de Michele Kiesewetter’in katledildiği yer olan Theresienwiese Meydanı’nda miting ile başladı.\n\nSol Parti adına mitingde konuşan Thüringen Eyalet Milletvekili Bodo Ramelow‚ “Baden Württemberg Eyalet Parlementosu’nda hala NSU cinayetlerine ilişkin bir araştırma grubu oluşturulmamış olması anlaşılır değil” dedi. Eylem Komitesi, 16 Kasım 2013 tarihinde aynı talepler ile Schwabisch Hall da düzenlenecek protesto eylemine herkesin katılımını istedi.\n\n \n\n
Mehmet KILINÇ / HEILBRONN