ALMANYA’DA yaşayanlar yeni yılın başlamasıyla birlikte yeni zamlarla şok yaşayacak. Buna göre 2014 senesinin basından itibaren şehir içinde araç parkı, çöp, atık su ve anaokulu ücretleri yüzde yüze varan oranlarda artacak. Bazı şehirlerde halen 60 cent olan otopark saat ücretinin 1.20 euroya çıkacağı belirtildi. Frankfurt’ta 2 euro olan ücretin 3 euroya yükseleceği kaydedildi. Ayrıca birçok şehirde belediyeler park ücretlerine zam yapacak.\n\n
ÇÖP VE SU PAHALANACAK\n\nHANELERİN en önemli yan masraflarından olan çöpün gelecek seneden itibaren Bremen kentinde yüzde 20, Neumünster’de yüzde 18 ve Freiburg’ta ise yüzde 7 artacağı şimdiden ilan edildi. Bochum kentinde atık su ücretleri ise yüzde 6 oranında yükselecek. Dortmund’da yaşayanlar da yeni seneden itibaren atık su için yüzde 2,5 oranında daha fazla para ödeyecekler. Zamlardan anaokulları da payını alacak.\n\n \n\n
BERLIN