SCHLESWIG Holstein Eyaleti’ne bağlı Lübeck kentinde çöp kutularının içine bırakılmış alkollü içeceklerden içen 70 güvercinden 50 tanesi telef oldu. Polis, içecekten içtikten sonra trafiğin kalabalık olduğu bir yol kenarına gelen kuşlardan 50’sine araçların çarptığını ve ölümlerine neden olduğunu duyurdu. Durumu fark edenlerin haber vermesiyle olay yerine gelen polis, 20 güvercini kurtarmayı başardı.\n\n \n\n
LÜBECK