Galatasaray sevgisini arabalarının plakasına taşımak isteyen iki Türk galerici arasındaki davayı, plakayı ayıran kazandı\n\nALMANYA’NIN Günzburg kentinde iki Türk arasındaki Galatasaray plakası davasını, plakayı ayıran galerici kazandı. GZ-GS-1905 plakasını aracına takan kişi plakayı geri vermek zorunda. Augsburg İdare Mahkemesi dünkü kararında, plakanın “yanıltıcı bilgilerle” alındığına ve plakanın geri alınmasının yerinde bir karar olduğuna hükmetti. Duruşmada Günzburg Trafik Tescil Dairesi’nin memuru, “Plakanın bir başkasına ayrıldığını söyledim. Bana, ‘Haberim var, amcam. Sorun olmaz’ dedi. Ben de inandım ve plakayı verdim” dedi. Genç memur, vekalet istemediğini ve hatalı olduğunu da kabul etti. Bir galerici GZ-GS-1905 numaralı plakayı kendisine ayırmış, ancak kendisinden daha önce trafik dairesine giden bir Türk genci plakayı üzerine kaydettirmeyi başarmıştı. Bunun üzerine plakayı ayıran galerici davacı olmuştu.\n\n \n\n
AUGSBURG