ALMANYA’NIN Bonn kentinde 6 yaşındaki erkek yeğenine bayıltıcı ilaç verdikten sonra cinsel tacizde bulunduğu belirtilen 53 yaşındaki adamın davası dün başladı. Bonn Eyalet Mahkemesi’nde yargılanan adamın K.O damlası olarak bilinen ve insanı hemen bayıltan ilaçtan vererek yeğenini bayılttığı ve daha sonra cinsel tacizde bulunduğu belirtiliyor. Savcılık sapık amcanın ölüme yol açabilecek cinsel sapıklık, adam yaralama ve cinayete teşebbüsten ceza almasını istiyor.\n\n \n\n
BONN