NÜRNBERG kentinde kendisine kadın ve yabancı olduğu için ayırımcılık yapıldığı iddiasında bulunan Siemens çalışanı, işveren ile olan davasını kazandı. Şirkette 2009 yılında psikolojik baskıya uğradığı ileri süren 48 yaşındaki Afgan asıllı kadın müdire, ayırımcılığa uğradığı gerekçesiyle 2 milyon euroluk tazminat talep etmiş bunun üzerine işten atılmıştı. Mahkeme, işten çıkarılma kararının geri alınmasına hükmederken, önerdiği 60 bin euroluk uzlaşma tazminatı müdire tarafından reddedildi.\n\n \n\n
Rahmi TURAN / NÜRNBERG