ALMANYA’DA hastaneler aktarılan milyarlarca euroya rağmen zarardan kurtulamıyor. Bazı hastaneler hasta azlığından dolayı kapanma tehlikesi yaşarken, ülke genelinde bulunan 2017 hastaneden 400’ünün zararda olduğu belirtildi. Alman Hastaneler Birliği’nden yapılan açıklamada, hastanelere yılda 6 milyar euro yatırım gerektiği ancak eyalet ve federal yönetimden sadece 2.7 milyar euro geldiği dile getirildi. Öte yandan Almanya’da TNS Enstitüsü tarafından internet ortamında 1 milyon 700 bin kişiye sorularak yapılan bir ankette insanların en çok önem verdiği konunun, sağlık olduğu belirlendi. Almanya’da yaşayanlar sağlıktan sonra en çok sırasıyla özgürlük, başarı ve aileye değer veriyor. Adalet ve başkaları tarafından saygı görmek ilk 10 önemli konu arasında.\n\n \n\n
BERLIN