Bu sene başından itibaren her hanenin zorunlu ödemekle yükümlü olduğu Alman radyo televizyon vergisine (GEZ) karşı 600 kişi mahkemede dava açtı\n\nALMANYA’DA radyo televizyon vergisini (GEZ) toplama yetkisine sahip ARD ve ZDF tarafından her hane başına bu sene başından itibaren gönderilmeye başlanan faturalara itirazlar çığ gibi büyüyor. Ülke genelinde şimdiye kadar 600 kişinin GEZ vergisi nedeniyle mahkemede dava açtığı kaydedildi. En çok dava 100 kişiyle Berlin’de, 74 kişiyle de Düsseldorf kentinde açıldı. Hane başına 17,98 euro alan GEZ vergisi, şirketlerde çalışan ve araç sayısına göre belirleniyor.\n\n \n\n
BERLİN\n\n