Giriş Tarihi: 28.11.2013 16:59Son Güncelleme: 9.12.2016 16:38
FC İnter Sinzig takipte
ABONE OL
ALMANYA’NIN Bonn kenti yakınlarında bulunan Sinzig’de bu yıl yeni kurulan FC İnter Sinzig, bir üst lige çıkma mücadelesi veriyor. Kreisliga Nord’da oynayan ve kadrosunda 24 futbolcu barındıran İnter Sinzig, ligde 4. sırada bulunmasına karşın, liderin sadece 2 puan gerisinde. Genel Sekreter Oktay Aslan, 30’a yakın üyenin olduğu kulüpte Tugay Ögrük başkanlığında gençlerin yönetimde olduğunu belirterek, “Ortalama yaşımız 23. Çok faal bir kulübüz. www.fcintersinzig.de adı altında bir internet sitesi bile kurduk. Ayda 1000 kez tıklanıyor. Sadece Türk değil, Alman, Arnavutluk, Polonya, Rusya, Tayland ve Portekiz gibi ülkelerden futbolcu barındırdığımız kulüp, gerçekten örnek çalışmalar yapıyor. Amacımız burada yaşayan gençleri birleştirip önyargıları kırmak” dedi. Takımın genç ve iyi futbolculardan oluştuğunu söyleyen Oktay Aslan, “Hedefimiz Kreisliga C’ye çıkmak” diye konuştu. FC İnter Sinzig’de yönetim şu isimlerden oluşuyor: Tugay Ögrük (Başkan), Hamdi Bolat (2. Başkan), Sefer Demir (Mali İşler), Oktay Aslan (Genel Sekreter, İlan ve Sponsor Sorumlusu), Ali Atabek (Futbolcu Sorumlusu).\n\n \n\nSİNZİG