ALMANYA’DA yapılan bir araştırma, 14 yaşındaki her gencin bir cep telefonuna sahip olduğunu ortaya koydu. 12-13 yaşındaki çocuklarda bu oranın yüzde 92 olduğu belirlenirken, gençlerin yüzde 72’sinin internet kullanımına imkan tanıyan akıllı telefonu var. Bu rakamın 2011 yılına göre tam üç misli bir artış olduğuna dikkat çekildi. Akıllı telefonu olan gençlerin en çok WhatsApp uygulamasını kullandığı belirlendi. JİM araştırması kapsamında mayıs ile temmuz ayları arasında 1200 genç ile anket yapıldı.\n\n \n\n
MAİNZ