SAKSONYA Eyaleti’nde görev yapan 55 yaşındaki bir polisin tuzağa düşürdüğü Hannover’den 59 yaşındaki bir adamı işkence yaparak öldürdüğü belirtildi. Polisin adamı öldürmeden önce internetten Hannibal filmleri izleyerek şiddet çeşidi aradığı belirtildi. Tutuklanan polisin sorgusu sürüyor.\n\n \n\n
DRESDEN