ALMANYA’NIN Ludwigshafen kentinde 2008 yılının Şubat ayında meydana gelen yangın faciasından sonra başlayan Gaziantep ile Ludwigshafen kentlerinin kardeşliği altın madalya ile taçlandı. 24 Şubat Pazartesi günü Gaziantep’te düzenlenen törenle\r\n\r\nDostluk anlaşması hayata geçirilirken Ludwigshafen’e davet edilen Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Asım Güzelbey’e, Belediye Meclisi’nde düzenlenen törende, Ludwigshafen Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Eva Lohse tarafından ortaklık altın madalyası verildi.\r\n\r\nGaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Asım Güzelbey, yangın ile başlayan dostluğun kardeşliğe dönüştürdüklerini belirterek, bu ortaklığın bundan sonra daha da geliştirileceğini söyledi. Tören sonrası Ludwigshafen Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Eva Lohse’ye bakırdan yapılmış bir kahve takımı hediye eden Başkan Dr. Asım Güzelbey, Türklerde bir fincan kahvenin kırk yıl hatırı olduğunu söyledi. Ardından şehir şeref defterinin imzalanmasıyla tören sona erdi.\r\n\r\n
UYUM ZİRVESİ YAPILDI\r\n\r\nLudwigshafen Belediye Meclis salonunda 3. Uyum Zirvesi de gerçekleştirildi. Uyum zirvesinde Baktat Şirketler Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Baklan ve Avukat Songül Bechtum birer konuşma yaparak, göçmenlerin karşılaştığı sorunları anlattı.\r\n\r\n \r\n\r\n
Mustafa BORAK / LUDWİGSHAFEN