WOLFSBURG kentinde dün iki saat kesilen elektrikler hayatı felç etti. Elektrik kesintisi VW’nin ürütemini de vurdu. Şirket yönetimi, yeni model Golf’a aşırı talep olması nedeniyle özel vardiya uygulamaya sokmuştu. Kentin neredeyse tamamının elektriksiz kaldığını belirten yetkililer, birçok market ve mağazanın kapılarını kapatmak mecburiyetinde kaldığını, şehir içi raylı sistem ulaşımının ise tamamen durduğunu belirtti. 09.00 ile 11.00 saatleri arasında yaklaşık 50 bin haneye elektrik verilemediği açıklanırken, kesintinin VW elektrik santralındaki bir arızadan kaynaklandığı dile getirildi. Polis elektrik kesintisinin gerçekleştiği saatleri büyük bir dram olarak açıkladı.\n\n \n\n
WOLFSBURG