Havaların güneşli olup erken ısınmasıyla birlikte doğu Avrupa'dan gelen araç camı yıkama ekipleri Almanya’da büyük şehirlerde bu sene sezonu erken açtı\n\nALMANYA’DA trafik lambalarında araç camı yıkama mafyası bu sene sezonu erken açtı. Doğu Avrupa’dan gelenlerin oluşturduğu araç camı yıkama şebekelerinin Frankfurt, Hamburg ve Münih gibi büyük kentlerde boy göstermeye başlamasıyla sürücüler Mart ayı başında bu çileye katlanmaya başladılar. İki ülke vatandaşlarının serbest dolaşım hakkına kavuşması sürücüleri zorlayacak.\n\n
YIKATMAYANA HAKARET VAR\n\nCAM yıkama çetesi elemanları trafik lambasında kırmızı ışıkta duran araçlara güler yüzle yaklaşıyorlar. Önce köpükle araçların üzerine kalp resmi çiziyorlar. Daha sonra camı hiç sormadan ellerindeki ilaçla köpükleyip silmeye başlıyorlar. Buna ses çıkarmadan 50 cent veya 1 euro verenlere dokunmuyorlar. Ancak aracın camının silinmesini istemeyenlere hakaret edilip, araca kirli su bile atılıyor.\n\n
VURGUN BÜYÜK \n\nKIRMIZI ışıkta duran araçlara yaklaşıp can silmeye başlayan küçük yaştaki ve genellikle kızlardan olan çeteyi uzaktan bir kişi yönetip, gözetliyor. Polisin olay yerine gelme ihtimali olduğunda kızlar uzaktan ıslıkla uyarılıyor. Polis olay yerinden gittikten on dakika sonra çete üyeleri yeniden ışıkların olduğu yere geliyor. Gözlemciler iyi organize olmuş bir çetenin saatte 100 euro kazandığını dile getiriyor.\n\n \n\n
FRANKFURT