ALMANYA, daha ilk casus krizini atlatamadan, 2. casus krizinin şokunu yaşıyor. Almanya’da dış istihbarat servisi olan Bundesnachrichtendienst (BND) çalışanının ABD’li gizli servislere belge sattığının ortaya çıkmasından sonra, dün de, Savunma Bakanlığı’nda görevli bir askerin ABD’ye çalıştığı öğrenildi. Rütbesi hakkında bilgi verilmeyen askerin, askeri istihbarat servisi MAD tarafından deşifre edildiği bildiriliyor. MAD, asker hakkında yeterli delile ulaştıktan sonra konuyu Federal Başsavcılığa devretti. ABD ajanı askerin ev ve bürosunda aramalar yapıldığı bildiriliyor. İki ajanın birbiriyle alakasının bulunmadığı, birbirinden bağımsız ajanlık yaptığı öğrenildi.\n\n \n\n
FRANKFURT