BAŞBAKAN Ahmet Davutoğlu Pazar günü Almanya’ya geliyor. Öğle saatlerinde Düsseldorf’a gelecek olan Davutoğlu, ilk olarak Düsseldorf Başkonsolosluğu’nun yeni binasının açılışını yapacak. Buradan Dortmund kentine geçecek olan Başbakan, ‘Hep birlikte Türkiye’ adı altında düzenlenen organizasyon kapsamında Westfalenhalle’de vatandaşlara hitap edecek. Davutoğlu aynı günün akşamı geri dönecek. Program kapsamında Milletvekili adayı Uğur Işılak da konser verecek.\n\n\n
DORTMUND