Hassas annelerin bebeklerine

Ek besine başlama döneminden sonra kaşık maması çeşitlerine yeni seçenekler ekleyen ürünler annelerin beklentilerini karşılıyor.

Giriş Tarihi: 26.10.2017 15:51 Son Güncelleme: 20.12.2017 10:55
Hassas annelerin bebeklerine

Anne-babaların bebekleri için uygun fiyatlı ve kaliteli ürün kullanma isteği fikriyle doğan Bebivita'nın özelliklerini ve markanın Türkiye'deki hedeflerini HİPP ve Bebivita Ülke Müdürü Mustafa Karık ile konuştuk.

Bebivita markası hakkında biraz bilgi verir misiniz?
Başlangıç hikayesini anlatır mısınız? Bebivita; 1994 yılında Almanya'da kurulmuş, toplamda 22 ülkede satışı yapılmakta olan HİPP'e ait bir markadır. Organik ürünlere oranla daha uygun fiyat yapısına sahip olan Bebivita, ebeveynlerin bebekleri için kaliteli ürün satın almak istemesi fikriyle ortaya çıkmıştır. HİPP'e ait üretim tesislerinde yine Avrupa Birliği direktiflerine göre özenle seçilmiş konvansiyonel ham maddelerden üretilir. Üretim aşamasında, güvenilirliği ve hassasiyeti bilinen Alman kalite standartları kullanılır.

Bebivita ürün guruplarını anlatır mısınız?
Bebivita markasının en önemli özeliği nedir? Bebivita doğumdan itibaren çeşitli sebeplerden dolayı yeterli veya hiç anne sütü alamayan bebeklerin süt formülü ihtiyacından ek besinlere, kavanozdan meyve suyuna ve çocuk ürünlerine kadar geniş yelpazede ürün sunar. Tüm Bebivita ürünlerinde özenle seçilmiş ham maddeler kullanılır.

Hedef kitlenizi nasıl tanımlarsınız?
Genç, dinamik, kolay ulaşılır fiyat yapısıyla kaliteli ürün almak isteyen tüm ebeveynler Bebivita'nın hedef kitlesini oluşturur. Ambalajlarında kolay anlaşılır kullanım talimatları içeren markanın ürünleri, annelerin kullanım esnasında rahat etmesini sağlar.

Bebivita markasında en çok tercih edilen ek besin ürünleri nelerdir?
Ek besine başlama döneminden sonra farklı alternatifler bulmak her annenin en büyük problemidir. Kaşık mamalarındaki meyveli ve sütlü seçeneklerin fazlalığı, Bebivita ek besinlerinin kullanımında anneleri rahatlatan özelliklerdir.

Türkiye'de hangi ürünleriniz satılmaya başladı?
Önümüzdeki yıllarda ürün gamında artışlar olacak mı? Ocak ayı itibariyle süt formüllerimizin satışına başladık. Yaklaşık 2 aydır da 4 farklı çeşit kaşık maması ile raflarda yerimizi aldık. Her yıl pazarın talepleri ve stratejilerimize bağlı olarak tüketicilerimizi yeni ürünlerle buluşturacağız.

2018 yılında hangi ürünler raflara girecek?
Şimdiden yeni ürünleri birebir söylemek aslında doğru değil. Ürünlerin hepsi ithalat sürecinde ve izin belgeleri ile yurda giriş yapıyor. Herhangi bir aksilik yaşanması durumunda annelerimizi beklentiye sokmak istemeyiz. Ek besin çeşitlerimizde artış olacağını söyleyerek bir ipucu vermiş olalım.

Hazırlayan: Aytülike KESKİN

ARKADAŞINA GÖNDER
Hassas annelerin bebeklerine
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz
SON DAKİKA