Bolu'da yaşayan ve engelli olduğu için tekerlekli sandalyeye mahkum olan 54 yaşındaki 2 çocuk babası Yaşar Canbaş, Bolu Belediyesi Özel Halk Otobüsü sürücülerinin kendisini yok saydığını belirterek; "Bolu sınırları içerisinde yer alan Dağkent TOKİ konutlarında oturuyorum. Evim şehir merkezine çok uzak. Merkeze gitmek için özel halk otobüsüne binmek zorundayım. Ama, özel halk otobüsü sürücüleri rampa indirmeyi zaman kaybetmek olarak görerek, beni otobüse almıyor. Diğer yolcuları aldıktan sonra basıp gidiyorlar. Ben ise sıcağın alnında yapayalnız kalıyorum" diyerek tepki gösterdi.

"12 BUÇUKTAN BERİ BURADA SICAKTA BEKLİYORUM"
Yaşadığı sıkıntıyı anlatan Yaşar Canbaş, "Yanımda refakatçi istiyor, eşim çalışıyor, annem 75 yaşında, kızlarım okuyor. Nasıl gelsinler yanımda. Otobüs şoförlerine zor geliyor, aslında hiçbir zorluğu yok o rampayı açmıyorlar. Ben Bolu merkeze gidecektim, beni almayan 3 otobüs oldu. 12 buçuktan beri burada sıcakta bekliyorum. 1 buçuk 2 aydan beri böyle. Önceden böyle değildi. MS hastasıyım. 2010 yılından bu yana tekerlekli sandalyeye mahkumum. Bolu Belediyesi Özel Halk Otobüsü sürücülerinin engelli bir vatandaşa böyle davranmasını asla kabul etmiyorum. Her gün beni ağlatıyorlar. Gözyaşı dökmekten bıktım. Bizde insanız, bizde birer canız" diyerek Belediye Başkanı Tanju Özcan'dan bu konu hakkında yardım istedi.
