Beşiktaş'ın, Avrupa kupalarına katılmasında pürüz yaşamaması için bu ay sonuna kadar futbolculara 13 milyon Euro ödeme yapması gerekiyor.
UEFA denetiminden geçecek olan kulübün futbolculara ödeme yaparak, "Alacağım yoktur" yazısını alması lazım.
Planlamasını üst üste üçüncü şampiyonluk üzerine kuran ancak ligi dördüncü bitirince planları alt üst olan Beşiktaş yönetimi, bu sezonu büyük bir mali sıkıntı içinde geçiriyor.
Yönetimin, futbolculardan "Alacağım yoktur" kâğıdını alması lazım. Aksi halde UEFA ile başı derde girecek.
UEFA yılda iki kez kulüpleri denetliyor. Mart ayı sonuna kadarki periyot birinci dönem Eylül'deki ise ikinci...