Gelinim Mutfakta'da hafta finali heyecanı yaşanıyor. Gelinler ve kayınvalidelerin kıyasıya yarıştığı programda bugün hem ödül hem de veda günü. Haftanın sonunda en fazla puanı toplayan gelin 10 altın bileziğin sahibi olacak. En düşük puanı alan yarışmacı ise programa veda edecek. Peki, 16 Mayıs Gelinim Mutfakta'da puan durumu ne, kim elendi?
GELİNİM MUTFAKTA ÇEYREK ALTINI VE BİLEZİKLERİ KİM KAZANDI?
Haftanın son gününde çeyrek altını kazanan gelin GİZEM oldu.
Hafta boyunca rakiplerinden daha fazla puan toplayarak 10 altın bileziği kazanan gelin ise GİZEM oldu.