Türkiye'nin en iyi haber sitesi

Yüz zayıflatma yöntemleri

  • 1
  • 15
Yüz zayıflatma yöntemleri
Yüz zayıflatma yöntemleri

Kadın-erkek herkesi kendine hayran bırakan kadınlar vardır. Bu kadınların yüzlerindeki ortak özellikle çıkık elmacık kemikleridir. Tabi bu kadınların yaptıkları makyaj hileleri de bulunuyor. Siz de yalın ve genç görünümlü bir yüze sahip olmak istiyorsanız, bazı egzersizlerle böyle yüze sahip olabilirsiniz.

  • 2
  • 15
Yüz zayıflatma yöntemleri
Yüz zayıflatma yöntemleri

Bu basit egzersiz ağız çevresinde kasları, zigomatik ark (elmacık kemikleri) ve modiolus kasını (ağız her iki tarafında kas) çalıştıracaktır.

Ağzını dudaklarınızı bastırarak kapatın ve üst dudak üzerine hava püskürtün. 10'a kadar sayın. Havayı sağ yanağa aktarın ve yine 10'a kadar sayın. Ardından sol yanağa da aynı hareketi yapın. 10-15 kez yanaklar arasındaki hava transferini tekrarlayın. Bu egzersiz oldukça kolay ve yanağınızın sarkmasını önler.

  • 3
  • 15
Yüz zayıflatma yöntemleri
Yüz zayıflatma yöntemleri

Başka basit bir egzersiz yanak kaslarının sarkmasını azaltır ve yüz kaslarını gerginleştirir. Ağzınıza derin hava alın. Ağzınızın içinde gargara yapar gibi havayı sürekli olarak dolaştırın.

  • 4
  • 15
Yüz zayıflatma yöntemleri
Yüz zayıflatma yöntemleri

O' şeklinde dudaklarınızı büzün ve ağzınızdan dışarıya hava üfleyin.

  • 5
  • 15
Yüz zayıflatma yöntemleri
Yüz zayıflatma yöntemleri

Bu egzersiz 'Gülen balık yüzü' olarak adlandırılır. Yüzünüzü bir balık yüzü haline getirin. Yanak ve dudaklarınızı iyice içeriye çekin ve gülümseyin. 5-10 saniye bekleyin ve bu hareketi 5 kez tekrarlayın.

  • 6
  • 15
Yüz zayıflatma yöntemleri
Yüz zayıflatma yöntemleri

Yüzünüzü yukarıya kaldırın ve olabildiğince tavana bakın. Bu şekildeyken. ağzınızdan hava üfleyin. Bu egzersiz çene hatlarını ve yanakları çalıştıracaktır.

  • 7
  • 15
Yüz zayıflatma yöntemleri
Yüz zayıflatma yöntemleri

Mümkün olduğunca üst dudağınızı alt dudak üzerine çıkarın. Burnunuz ile alt dudağınızı mümkün olduğu kadar biraraya getirmeye çalışın. Bu şekilde 15 saniye kadar kalın. Etkili sonuç için günde 10 kez bu egzersizi tekrarlayın.

Çene kaslarında ve çene üzerinde büyük bir gerginlik hissedeceksiniz. Bu egzersiz çene kaslarını sıkılaştırır ve çenedeki çizgileri azaltacaktır.

BİZE ULAŞIN