Türkiye'nin en iyi haber sitesi

kullanıcıları etki gücüne sahip

yapılan bir araştırmaya göre kullanıcıları kişiler üzerinde etkiye sahipler ve algıları da Twitter’dayken en açık durumda; bu durum da pazarlamacıların bu büyük ikilemi çözmelerine yardımcı olabilir.

Giriş Tarihi: 7.11.2018 11:58 Güncelleme Tarihi: 7.11.2018 12:02
Türk Twitter kullanıcıları etki gücüne sahip

kullanıcıları arkadaş ve aile gibi sosyal gruplarında etkiye sahip. Twitter kullanıcıları değerlendirme ve önerilerini ortalama bir kullanıcısından daha çok paylaşıyor. kullanıcılarının %83'ü favori konulara ilişkin görüşlerini ifade etmeyi çok seviyor. Bu oran, 'deki tüm internet kullanıcıları için olan ortalamanın üzerinde (%81). Türk Twitter kullanıcıları aynı zamanda sosyal gruplarında adeta bir bilgi çeşmesi olarak görülüyor: kullanıcıların yüzde 77'sine aile ve arkadaşları bir şeyi satın almaya karar verirken danışıyor.

Türk Twitter kullanıcıları, ürünler ve markalar hakkında bilgi alışverişinde bulunmayı tercih ediyorlar: %72'si fikirlerini düzenli olarak paylaşıyor, %78'i ise diğer kullanıcıların bireysel ürün ve hizmetlerle ilgili görüşlerini aktif olarak takip ediyor. Dahası Türk Twitter kullanıcıları keşfedilen tüm ürün ve hizmet kategorilerinde ortalama bir internet kullanıcısından daha büyük etkiye sahip.

TWITTER KULLANICILARI "KEŞFETMEYE AÇIK" BİR ZİHNİYETE SAHİP

Tüketiciler neler olup bittiğini gerçek zamanlı görmek için Twitter'a geliyorlar. Bu yüzden Twitter kullanıcılarının "keşfetmeye açık"' bir zihniyete sahip oldukları söylenebilir.

Türk Twitter kullanıcılarına dair diğer istatistikler şöyle: şeyler keşfetme olasılıkları %88. Bu, Türkiye'deki internet kullanıcısı ortalamasından (%84) daha fazla bir oran. Yeni fikirlere açık Türk Twitter kullanıcılarının oranı ise %82. Türkiye'deki internet kullanıcılarının %66'sı, Türk Twitter kullanıcılarının ise %70'i yeni şeyler denemeyi seviyor.

Türk Twitter kullanıcıları farklı açılardan özellikle marka iletişimi için cazip bir hedef kitle olduklarını kanıtlıyor. Yüksek kaliteli ürünler için daha fazla ödeme yapmaya hazır olan Türkiye'deki Twitter kullanıcısı oranı %57. Bu oran Türkiye'deki internet kullanıcıları için %53. Özellikle ürün tercih edilen bir markadan geliyorsa bu istek artıyor (%59 ve %56). Aynı zamanda markalara sadık olma konusunda daha eğilimliler. Bir marka Twitter'daki insanların güvenini kazandığında kullanıcılar sıklıkla sadakat programlarında yer alıyor. Türk Twitter kullanıcıları için bunun oranı %52 iken, Türkiye'deki tüm internet kullanıcıları için %49.

BUGÜN NELER OLDU
ARKADAŞINA GÖNDER
Türk Twitter kullanıcıları etki gücüne sahip
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz
BİZE ULAŞIN