- Kasa Galeri'nin 10. yıl sergisinde Yoko Ono'dan mesaj var... Elleriyle yazdığı...
- Atina'daki Kappatos Galerisi, Türkiye'den bir grup sanatçıyı ağırlayan bir sergi yapıyor.
- Mart sonunda Atina yolcusu sanatçılar Hüseyin Çağlayan, Haluk Akakçe, Arslan Sükan ve MentalKLİNİK...
- Nişantaşı'nda yeni çağdaş sanat mekânı kurulmuş:
SODA.
- Ted Noten'ın SODA için bir araya getirdiği geniş kapsamlı koleksiyonun arkasında 36 kadının hikâyesi gizliymiş. Gidip araştırmak lazım...
- Ted Noten, ilhamı Hokusai'nin Fuji Dağı'nın 36 Manzarası adlı taş baskı serisinden almış.
- Oturmuş, 36 tane mücevher tasarımı yapmış.
- Moda tasarımcısı Emel Kurhan da modaya uydu, DJ'lik yapıyor. Önce Changa'da çalmıştı artık Kiki'de çalacak.
- Dalai Lama da Twitter'a katıldı. Uzaya gidenlerle birlikte onu da takip ederiz artık...
- Serge Spitzer'in Major Sinagogu'ndaki yerleştirmesiyle ilgili bir panele katılmak için, dünyaca ünlü mimar David Chipperfield İstanbul'a geldi.
- David Chipperfield, bütün şehirlerin birbirine benzediğinden şikâyet etti. İstanbul'un henüz kimseye benzemeyen romantik bir şehir olduğunu söyledi.
- Bugün Pera Müzesi'nde Picasso-Suite Vollard: Gravürler Sergisi kapsamında Ali Artun, Modernizm, Erotizm ve Picasso konulu bir konferans veriyor. 14.30'da...
- BİFO, 4 Mart'ta Giuseppe Verdi'nin başyapıtı La Traviata'yı Leyla Gencer anısına seslendirecek.
- La Traviata operası; Türkiye'nin en önemli sanatçı ve yönetmenlerinden biri olan Yekta Kara tarafından sahneleniyor.
- Mart yaklaştıkça kadın sergileri çoğalıyor. Güneş Terkol Non'da, Gümüş Özdeş'in sergisi Camera Obscura Mtaar'da.
- Neriman Polat ve Hülya Eyidoğan, Güvenli Bölge sergileriyle PG Art galerisinde. Mart ayı başından itibaren... Nihal Martılı da 25 Mart'a kadar C.A.M'da.
- İstanbul Modern'deki video programı nefes kesmeye devam ediyor. Küratör Paolo Colombo bu kez Bruce Nauman'ı ve Man Ray'li bir program hazırlamış.
- Plastik sanatlar dünyası, Zeynep Sayın'ın Gelenekten Çağdaş'a sergisi için yazdığı eleştiri yazısını tartışıyor.
- Zeynep Sayın, yazısında sergi için: "2010 kültür başkenti için alınan bir parayla alelacele hazırlanmış gibiydi," diyor.
- Ve ekliyor: "Belki de bu serginin zihniyeti, yeni bir sosyal aydın tipolojisiydi. Her ne ise, eskilerin ve yenilerin kemiklerini sızlatan bir mirasyedilikti. Tarih istismar edilmekteydi."