Dünyaca ünlü pek çok markayı İstanbul'un elitleri ile buluşturmayı başaran Burç Cemiloğlu, 13 Ekim 2006'da da dünyanın en ünlü lüks mağazacılık konseptlerinden Harvey Nichols'ı İstanbul'da açmayı başarmıştı. Ancak Cemiloğlu'nun Harvey Nichols macerası iki yılda sona erdi! Cemiloğlu'nun Harvey Nichols'ı satmak için bir süredir Ortadoğu'dan birkaç firmayla görüştüğünü duyuyordum ama Harvey Nichols'ı satın alan Araplar değil Demsa'nın patroniçesi Demet Sabancı Çetindoğan oldu.
SAYIM ÇIKTAN BAŞLAMIŞ
Sömestr tatili nedeniyle eşi Cengiz Çetindoğan ve çocuklarıyla Amerika'da tatilde olan Demet Hanım, prensipte anlaştığı Cemiloğlu ile dönüşte imzayı atacakmış. Kanyon'da üç katta, 8 bin metrekarelik alanda faaliyet gösteren, 300'den fazla marka ve 150 bin adet ürün ile hizmet veren Harvey Nichols'ta, devir işlemleri için sayım başlamış. Çetindoğan'ın adamları sabahtan akşama kadar tek tek bütün ürünleri ve demirbaşları sayıyormuş. Aralarında Ferrre, Dolce &Gabbana, Guess ve Just Cavalli'nin de olduğu 13 dünyaca ünlü markayı Türkiye'ye getiren Demet Sabancı Çetindoğan, Harvey Nichols'ı da aldıktan sonra Beymen'in en büyük rakibi olacak.