Ezo Sunal yapmış mı yapmış. Düğüne beş gün kala vazgeçmiş. Annesi Gül Sunal konukları tek tek arayıp "Düğün iptal" demiş. Peki benim annem ne diyor? "Kızım senin evleneceğine sen âşık olduğunda değil, evlenme teklifi aldığında değil, düğün tarihi seçtiğinde değil, gelinliğini diktirdiğinde değil, davetiyeler dağıtıldığında değil, kocanla oturacağın evi dayayıp döşediğinde değil, düğün sabahı değil, düğün öğleni değil, saçının makyajının bittiği an değil, konuklar geldiğinde değil, nikah töreni başladığında değil, babanın kolunda gelinliğinle yürüdüğün an değil, nikah masasına oturduğunda değil ancak ve ancak 'Evet' dedikten sonra o deftere imza attığında inanırım" diyor. Çünkü kadın, cayma potansiyeli yüksek kızını tanıyor. Çünkü kadın olması gerekeni değil, hissettiğini yapan kızını tanıyor. Eh 21 yaşımda gelinlik provasından kaçışımı hangi anne olsa unutmazdı yani. Ezo Sunal da düğüne beş gün kala caymış işte. Bence iyi yapmış, hatta süper yapmış. Çok çok güzel hareketmiş. Korkmamış insanlar ne der diye, ürkmemiş komşulara ayıp olur diye. Belli ki kafasında soru işaretleri varmış. Olabilir. Ne yapalım yani. Evlenip üç ayda boşanmaktan kat kat iyidir. Yuva kurup dağıtmak kolay mı.
YAPACAKSAN BİR KEZ YAP
Yapacaksan bu işi bir kere yapacaksın, sapasağlam yapacaksın. İkinize dibine kadar inandığın için yapacaksın. Dostlar alışverişte görsün diye değil. Annen sevinsin diye değil. Aferin Ezo! Eminim çok zordur şimdi. Kolay mı onca emek, onca söz, onca zaman... Çevrende herkes cırcırcır konuşuyordur, herkesin bir fikri vardır. Ama yine de sana yıldızlı aferin. Şimdi sana kızanlar yarın seni anlarlar. Boşver Ezo. Gönlüne yatmayan bir şeye imza atmadığın için seni tebrik ediyorum. Belki yine barışır evlenirsiniz, belki bir daha birbirinizin yüzünü görmek istemezsiniz. Hiç fark etmez. Senin için her şey çok güzel olacak, eminim.