ALMANYA’DA hırsızlar bugüne kadar hiç görülmemiş bir iş yaptılar. Saksonya Anhalt Eyaleti’ndeki Schönebeck istasyonunda bulunan otomatik bilet makinesi yerinden sökülüp hırsızlar tarafından götürüldü. Polis, yaklaşık bir ton ağırlığındaki bilet otomatiğinin nasıl götürüldüğüne akıl sır erdirilemediğini duyurdu. Hırsızlar daha önceleri gazla patlattıkları otomatiklerin içinden paraları çalıyordu.\n\n
HERKES ŞOKTA\n\nELBE Nehri kenarında bir kent olan Schönebeck Tren İstasyonu’na gelip bilet almak isteyenler otomatik makinenin yerinden söküldüğünü görünce şok yaşadı. Polisin olay yerinde yaptığı incelemede otomatiğin en az 4 kişi tarafından yerinden söküldüğü ve bir araca konularak çalındığı anlaşıldı. Polis, bilet otomatiğinin içinde ne kadar para olduğunun henüz belirlenemediğini duyurdu.\n\n
MARKETTEN ET BİLE ÇALDILAR\n\nALMANYA’DA hırsızların son zamanlarda soygun şekilleri ve çaldıkları şaşırtmaya devam ediyor. Frankfurt kentinde marketlere dadanan bir çete kahve ve çikolata yanında kasap bölümünden çiğ et bile çaldı. Rostock kentinde ise bir posta şubesine üst kattan delik açıp giren hırsızlar etraftan gürültü gelince paniğe kapılarak kaçtılar. Hırsızların şubenin üstündeki boş evden girdikleri anlaşıldı.\n\n
FRANKFURT